Back to shool haul - alternatív verzió

Sziasztok Kedvesek!
Mivel holnaptól nekem is véget ér a láblógatás, úgy gondoltam itt az ideje bevásárolnom ezt-azt az idei sulikezdésre. Azonban 14 oktatási rendszerben eltöltött év után rájöttem, mik is az igazán fontos dolgok, amik nélkül lehetetlenség lenne visszamenni a suliba. (Legalábbis szerintem.) Fogadjátok sok szeretettel!

1, Kávés pohár alakú tolltartó 

Talán ez az egyik legelengedhetetlenebb szerzeményem, hiszen, ha már nem hat a kávé, még mindig reménykedhetek a placebohatás erejében: csak ránézek a tolltartómra és sokkal energikusabbnak érzem magam.


2, Hátha idén rendszerezettebb leszek (attól tartok nem, de a remény hal meg utoljára) mappák 

Szinte minden szemináriumon a kezembe nyomnak egy papírt, hogy ez kelleni fog majd x év múlva, vagy csak szimplán házi van rajta a jövő hétre. Én nagyjából egy órán belül elveszítem őket, szóval megleptem magam 3 cuki mappával, hátha ezek már motiválni fognak a szétszórtságom csökkentésében. 


3, Őszinte sapka 

A hidegebb  napokra tökéletes lesz, főleg zh héten/vizsgaidőszak alatt. 


4, Gyertyák, mécsestartó 

Amikor már nagy a stressz, viszont nincs sok időm ellazulni, csak meggyújtom őket, ezzel is megteremtve a nyugalmasabb körülményeket. (Mert jobb chillesen sírni a jegyzetek fölött, mint a sötétben.)



5, Nyugtató könyvek - ha már semmi nem segít 

Pár hete sikerült beszereznem a Hygge könyvet, nemrég pedig egy kedves barátomtól megkaptam a folytatását is. Ahányszor leülök olvasni őket, teljesen kikapcsolok, megnyugszom, átjár a béke. Már látom is lelki szemeim előtt, ahogy kétségbeesetten forgatom őket ezt az érzést kutatva. 



6, Kávé kávé kávé minden mennyiségben 

Ha már semmi nem motivál majd a reggeli koránkelésben ez a sok kávé és a kedvenc termoszom egy kis löketet adnak majd. (nem szponzoráció (sajnos) )


7, Ez például tényleg hasznos az iskolakezdéshez - új füzetek 

Mert nem árt, ha van mibe írni a sok okosságot...


+1, Indokolatlan szemüveg a Tigerből, amibe ha belenézel, úgy látsz, mintha részeg lennél...

Arra az esetre, ha a suli miatt ki kell hagyni pár jó bulit.


Köszönöm, ha idáig eljutottál és végigolvastad az agymenésemet! Boldog iskolakezdést mindenkinek és sose hagyjon el benneteket a remény!
Puszi,
Lara

Megjegyzések