Basic bemutatkozós/ismerkedős poszt

Szia Te kedves, ki most random idetévedtél szerény kis oldalamra. Ha érdekel mi ez az egész és hogy ki is vagyok én, akkor az alábbi információk hasznosak lehetnek számodra.
Lara vagyok és idén májusban vágtam bele azokba a bizonyos izgalmas húszas évekbe. Szeptembertől főleg az ELTE bölcsészkarán leszek megtalálható, angol-holland tanárnak készülök, de a legnagyobb álmom hétéves korom óta az írói karrier. És azt hiszem ezzel kicsit el is kezdtem megmagyarázni, hogy mit keresek én itt, a blogger világban. Amikor csak időm engedi, írogatok. Főleg versekkel bíbelődöm, de egy ifjúsági regényen is szorgosan dolgozom.
Magának a blogolásnak az ötlete már régóta foglalkoztatott, de valahogy a megvalósításig nem sikerült eljutnom. A változást végül az elmúlt időszak hozta meg. Mostanában rengeteg ismerősöm kérdezgetett, hogy blogolok-e, sőt, sok ismeretlen arc a bemutatkozáskor egyből azzal indított, hogy Ugye én vagyok az a blogger csaj? Hát mondtam, hogy nem igazán, de mivel ezekkel a történésekkel párhuzamosan egyre több olyan üzenetet kaptam, amikben a véleményemre, ötleteimre voltak kíváncsiak különböző témákkal kapcsolatban, úgy döntöttem, itt az ideje kipróbálnom magam ezen a felületen is. Bízom benne, hogy sikerül ilyen formában is segítenem/szórakoztatnom az internet azon fáradt vándorait, akik erre a zegzugos blogra tévednek. Ezúton is üzenném nekik, hogy rengeteg témával készülök, hamarosan hozok is belőlük néhányat, szóval ne tűnjenek messzire!
Ha esetleg felkeltettem az érdeklődésedet, iratkozz fel, hogy még véletlenül se maradj le semmiről.
Végezetül pedig mellékelek néhány életképet, mert olyan kedvemben vagyok.


(A felső kép: Így látom a világot
Az alsó kép: Voldemort névre hallgató (lány) macskám, aki épp kajáért kuncsorog)

Puszi,
Lara

Megjegyzések

Megjegyzés küldése