Nyertem egy sziget jegyet! - élménybeszámoló

Sziasztok Kedvesek!
Ezt a bejegyzést eredetileg jóval hamarabb terveztem írni, de hihetetlenül nem volt rá időm a költözés és a munka miatt. Viszont most itt van. Fogadjátok sok szeretettel.
Tehát az egész úgy kezdődött, hogy az instagram kidobott egy hirdetést, miszerint a közelemben található gödöllői Pot bar nyereményjátékot hirdet sziget napijegyért. Azonnal rá is kattintottam a részletek miatt, hisz a fesztivál már évek óta különleges helyet foglal el a szívemben, ám idén nem volt lehetőségem egy egész hétre kijutni. A felhívás szerint el kellett menni az újonnan nyílt vendéglátóhelyiségbe és készíteni kellett egy selfiet az ott megvásárolt termékkel a pot bar felirat alatt, a végeredményt pedig sok like reményében fel kellett tölteni facebookra.
Mivel amúgy is szeretem az ilyen beülős helyeket, gondoltam, egy próbát megér. El is mentem hát anyukámmal, és meg kell hogy mondjam, a hely valami elképesztően szép, az italok (főleg a smoothiek) nagyon finomak, az ott dolgozók pedig irtó aranyosak. Tehát összességében egyáltalán nem bántam meg, hogy kipróbáltuk, terveim szerint még visszatérek kipróbálni más különlegességeket is.
Természetesen a selfie sem maradt el, izgatottan jelentkeztem a nyereményjátékra, és drága barátaimat/családomat egy teljes hónapon keresztül zaklattam, hogy likeolják a képemet. (Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített, teljesen rápörgött, velem együtt izgult, iszonyatosan jól esett, hogy még egy ilyen kis apróságban is mellettem álltatok!) Meg is lett az eredménye, ugyanis végül enyém lett a jegy, ráadásul a szombati napra, ahol az én nagy kedvencem, Macklemore is a fellépők között szerepelt.
Így hát drága barátosnémmal, Szabinkával nyakunkba vettük a várost és szombat délután megérkeztünk a szabadság szigetére. Abszurd kalandokban volt részünk, (amik majd szintén olvashatóak lesznek, csak máshol és máskor) és imádtuk minden percét. Természetesen most is megtapasztaltuk azt, hogy mennyire másképp szocializálódnak az emberek egy fesztiválon. Nincsenek gátlások, itt bárkivel bármikor leállhatsz csevegni, legyen az külföldi vagy hazai. Most is részünk volt jó pár random, de annál kellemesebb diskurzusban, csináltunk egy halom képet jelmezesekkel, szitizenekkel.
No de jöjjön a lényeg. A koncert. Három éve volt szerencsém szintén a szigeten Macklemore koncertjére elmenni, már akkor is fergeteges bulit csinált, szóval idén sem számítottam másra, mégis minden várakozásomat felülmúlta. Minden percben azon volt, hogy megtáncoltassa a közönséget, és őszintén örült, mikor látta, hogy sikerrel járt. Megismerhettük Larryt, a közönség soraiból előhalászott gumibabát, hallhattuk a koncerteken még alig előadott Glorious-t, két szerencsés fesztiválozó táncolhatott az ötvenezer fős tömeg előtt, és tombolhattunk a Can't hold us-ra, úgy, mint még soha korábban. A rapper azt is bevallotta, hogy nem mindig mond ilyet, de Budapestet és az itteni közönséget különösen szereti, és nem ez volt az utolsó magyarországi koncertje. Hát ajánlom is, hogy betartsa szavát, mert amit szombaton produkált, az valami fenomenális volt!
Az a nagy harci helyzet, hogy még bőven tudnék áradozni az egész estéről, sőt még a koncertről is, de akkor azt hiszem, végtelen lenne ez a poszt, márpedig kinek van kedve annyit olvasni?! Szóval inkább hagyom, hogy innentől a képek beszéljenek helyettem:


Puszi,
Lara

Megjegyzések