Kalandozások Kávéfüggőknek - 1. (My Little Melbourne)

Sziasztok Kedvesek!
Ezzel a bejegyzéssel már elég régóta készültem nektek, nem is szeretnék vele tovább várni, olvassátok sok szeretettel!
Egy ideje elhatároztuk a barátommal, Rolival (aki szintén kávéfüggő) hogy randi napjaink keretein belül körbejárjuk a fővárosi kávézókat. Ekkor jutott eszembe, hogy a tapasztalatainkat akár le is írhatnám ide a blogra, hisz én is sokszor kutakodok az interneten egy-egy jó kávézó iránt és különösen szeretem, ha mások véleményét is olvashatom róla. Szóval íme a Kalandozások Kávéfüggőknek névre hallgató kis ,,sorozatunk" első állomása, a Madách téren lévő My Little Melbourne kávézó.
Bár mind a ketten jártunk már itt korábban, úgy gondoltuk, ez az a hely, ahova együtt is el kell mennünk. Végül egy borús szombat délutánon tértünk be ide.


A helyről: Magának a helynek van egy különleges, laza, barátságos hangulata, ami miatt már akkor elfogja az embert egyfajta kellemes érzés, mikor még csak átlépi a küszöböt. Már eleve az ízléses dekoráció, aranyos szöveg a kirakaton megnyerő, de ami számomra mindent vitt, azok a lámpák voltak. Alapból nagy rajongója vagyok a hangulatvilágításoknak, ennél a kis kávézónál pedig tökéletesen eltalálták. Melegebb időben a kiülős résznek is van egy kis játékos bája, így azt is bátran ajánlom azoknak, akik nem annyira szeretik a szűkösebb helyeket. Maga a kávézó ugyanis eléggé pici, amivel nem lenne baj, de pont emiatt csúcsidőben elég kellemetlen lehet az, hogy az asztalok közel vannak egymáshoz, így a körülöttünk lévők beszélgetése összefolyik a miénkkel és végül egy hangos duruzsolássá válik. 


 A kiszolgálásról: Ahányszor megfordultam itt eddig, mindig tündériek és segítőkészek voltak a baristák, ami nálam az egyik legfontosabb szempont, hisz ki szeretne olyan helyen kikapcsolódni, ahol bunkók vele az ott dolgozók?! Szerencsére a My Little Melbourne dolgozói egytől-egyig mosolygósak, kedvesek, és le a kalappal, amiért még a legnagyobb forgalomban is képesek ilyenek maradni!
A kávé maga: Bár nem vagyok akkora nagy szakértő, mint Roli, aki már az első pár korty után kitalálta, hogy a kávé, amit iszik, honnan származik, azért annyit elmondhatok, hogy ha  minőségi kávéra vágytok, akkor mindenképp ajánlom nektek a helyet, mert erre itt különös gondot fordítanak.
Roli véleménye: ,,Mivel én szeretem a Dél-afrikai termőföldről származó fűszeres ízvilágú kávék ízét, így kifejezetten jól esett az ott ivott Flat White."

Egy kis latte art 

Összességében tehát bátran ajánljuk a kávézót mindenkinek, aki szereti a különleges ízeket, valami eredetire vágyik, vagy csak szeretne egy kicsit kikapcsolódni valahol. Az árak abszolút reálisak szerintem, főleg mivel a belvárosról van szó. Pluszpont, hogy lehet elvitelre is kérni a kávékülönlegességeket, amiket így egyedi, cuki feliratokkal ellátott kis papír poharakban adnak oda.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Akik jártak már a kávézóban, nektek hogy tetszett?
                                                                                                                 Puszi, Lara

Megjegyzések