,,Akkor is ez volt életem eddigi legjobb éve"

Sziasztok Kedvesek!
Húha...hol is kezdjem? Tudom, rettenetesen eltűntem. Hogy őszinte legyek az elmúlt időszak számomra a tanulásról, dolgozásról szólt. Most, az ünnepeknek hála, végre volt egy kis szabadidőm, amit a családommal, barátaimmal tudtam tölteni. Így fordulhatott elő az, hogy csak most tudok jelentkezni. Egy évértékelő szösszenettel készültem mára nektek, fogadjátok sok szeretettel! :)
A napokban nekiálltam nosztalgiázni, számot vetettem az idei évem jelentősebb eseményeiről, sikereiről, kudarcairól. Osztottam, szoroztam és bár nem vagyok egy jó matekos, arra jutottam, hogy bizony ez volt életem eddigi legjobb éve. Mikor januárban belevágtam az új évbe, kivételesen közömbös voltam, annyi nehézség ért 2016-ban. Akkor még nem tudtam, hogy ennyi csodálatos kaland fog rám várni 2017-ben. Az év első felében mindamellett, hogy elballagtam és leérettségiztem, egy utolsó nagy leckét is kaptam a gimitől. Ez a lecke a barátságról szólt. A középiskolás évek kiváló alkalmat nyújtanak arra, hogy életre szóló, igaz barátságok köttessenek. Viszont ez nem csak egy emberen múlik. Ha valami nem működik, akkor azt nem kell erőltetni, el kell engedni. Én bevallom, hajlamos vagyok túl jóhiszemű lenni másokkal szemben, és a végsőkig kitartani valaki olyan mellett, aki már rég nem érdemelné meg. De a bankett hetén többszörösen rá kellett jönnöm arra, hogy bizony jobban meg kell válogatnom, kinek mennyit adok magamból. Számomra ez volt 2017 legnagyobb tanítása, amit a második félévben sikerült is megfogadnom.
Kitört a nyár, én pedig minden pillanatot igyekeztem kihasználni belőle, mert tudtam, a szeptemberrel együtt nagyon sok változás fog érkezni az életembe. Szerencsére a terv sikeres volt, az idei nyári emlékeket a mai napig előszeretettel emlegetjük a baráti körrel, annyira fantasztikusak voltak. Végigjártuk Erdély legszebb tájait a családommal, a barátaimmal Green Day koncerten voltunk, fesztiváloztunk, buliztunk, egy kedves messzi barátnőnknél is ültünk egy hetet. És ahogy elérkeztünk augusztus közepéhez, három nagy változás is történt az életemben. Budapestre költöztem a legjobb barátnőmhöz, elkezdtem randizni az egyik legcsodálatosabb fiúval, akit ismerek, illetve gólyatáborba mentem. Bevallom kellett egy kis idő, mire megszoktam ezt a sok csodát, ami hirtelen az ,,ölembe pottyant", de az egyetem kezdetével már teljes gőzzel a tanulásra kellett koncentrálnom, így az került előtérbe a munkával egyetemben. Most pedig itt ülök és csak mosolygok, ahogy elő-előtörnek az idei év emlékei. Földi lézengésem legjobb születésnapját is idén kaptam szeretteimtől. Életemben először idén nyertem valamit, a híres Sziget jegyet, amiről az előző bejegyzésem is szólt.
De amiért a legnagyobb hálát adhatom, az a tény, hogy ma este olyan emberekkel léphetek át az új évbe, akikkel ritka különleges kapcsolatot ápolok. Hiába, hogy az egyikük Olaszországban tanul, mégis mindig számíthatok egytől-egyik mindannyiukra. Ők a kis őrangyalaim, akik ha látnák, milyen nyálasan írok róluk, lecsapnának, szóval remélem nem fogják elolvasni ezt a bejegyzést. :D 
Kívánom nektek, hogy a ma estét hasonlóan lökött társasággal, jó hangulatban töltsétek és hogy 2018-ban teljesüljön minden vágyatok! Egészségben, szeretetben, békességben, sikerekben gazdag boldog új évet mindenkinek! Találkozzunk jövőre! (Újévi fogadalom tőlem nektek: igyekszem jóval sűrűbben jelentkezni)
Puszik: Lara

Megjegyzések